TuvaForum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kära vänner!

Gå ner

Kära vänner! Empty Kära vänner!

Inlägg  Knorpan tor sep 09, 2010 12:23 am

Det känns inte så bra för mig att skriva på ett forum som ingen administrerar, eller har kontroll över, då materialet är av känslig karaktär.
Finns det någon härinne som har mailadress till admin/tuva/julia på gamla forumet?? Please! Jag behöver den inte, men jag skulle så gärna vilja veta huruvida jag kan få kopiera material eller ej. Jag blir så frusterad när det inte finns forum som ngn administrerar!
Det är så otroligt värdefullt material som jag vill sprida vidare till alla våldsutsatta kvinnnor. Jag vill att materialet skall vara lättåtkomligt. Härinne, matas ju trådarna ner allteftersom. Man kan låsa viktiga trådar för att förhindra att de blir nedflyttade, men det finns ingen som administrerar det här.
Jag vet att det dessutom efterlystes ett slutet forum på www.tuvaforum.se.
Jag har inga problem med att fixa ett sådant forum med ovannämda funktioner.
Men jag behöver veta huruvida det är ok att kopiera material, samt vad ni anser om ytterligare ett forum, som kanske förvirrar?
Fenixforum funkar ej, tuvaforums forumdel är mycket svåråtkomlig, det här forumet. Finns det andra forum?
Synpunkter tack!

PS! När jag skriver kopierar material, menar jag enbart fakta såsom; olika härskartekniker, vad händer med barnen, följder av våld etc, inget från forumdelen eller kvinnor berättar.

Knorpan

Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 10-08-20

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet