TuvaForum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

skillsmässopapper skickade

4 posters

Gå ner

skillsmässopapper skickade Empty skillsmässopapper skickade

Inlägg  Caroline mån sep 06, 2010 1:47 pm

Kl 11.05 idag 2010-09-06, skickade jag in papper till tingsrätten!! Nu är det i alla fall på rätt väg..väljer att strunta i hans ömkande sms eller mail som bara inehåller "tyck synd om mig" eller "allt är ditt fel" eller "du har förstört mitt liv"

Vet ni varför?? DÄRFÖR DET ÄÄÄÄÄÄR INTE MITT FEL! Mitt enda fel är att i 2 år stått ut med slag, hot, försök att döda min katt, hårda ord och förnedring. Och detta gjorde jag för att jag är en godhjärtad tjej som råkade bli förälskad i fel kille.
Jag är fullt medveten om att jag kommer att vackla i min bearbetning men det väljer jag att stå ut med eftersom jag vet att i slutändan kommer ljuset skina över mig! sunny sunny sunny sunny sunny

GIRLPOWER!!!!! cheers

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

skillsmässopapper skickade Empty Sv: skillsmässopapper skickade

Inlägg  mimmi mån sep 06, 2010 2:36 pm

Grattis till dig Carolin du är jätte dukig och verkligen på rätt väg. Smile
Kram Mimmi

mimmi

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 10-08-26

Till överst på sidan Gå ner

skillsmässopapper skickade Empty grattis

Inlägg  Elphaba mån sep 06, 2010 4:08 pm

till dig Caroline är så glad för din skull. Du har så rätt i att de är inte ditt fel att du blev förälskad i fel man.. vi har alla varit där. är så säker på att du kommer klara de här å visst kommer de ta dit men de får göra de som ja sagt till dig förut för i slut ändan är ja säker på att du kommer ur de här starkare än du var innan. många kramar

Elphaba

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 10-08-26

Till överst på sidan Gå ner

skillsmässopapper skickade Empty Så duktigt!

Inlägg  Cicki ons sep 08, 2010 9:06 am

Du är så himla bra Caroline!

Jag vet hur du våndas och hur känslor och tankar snurrar runt, men din insikt är så bra och jag är övertygad om att du fixar detta. Sedan kommer du att undra, varför du inte gjorde det tidigare!!

Men var glad för varje steg och varje dag som går bort från honom, och njut av att känna dig duktig. Glöm skam och skuld, för hans liv är hans ansvar. Du har ansvar för ditt.
Och du bevisar hela tiden för andra och dig själv att du verkligen tar ditt ansvar för ditt liv.

HÅll ut och lycka ska komma till dig med, liksom till oss andra, ska du se!!!

Kramar
Cicki

Cicki

Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 10-08-23

Till överst på sidan Gå ner

skillsmässopapper skickade Empty Sv: skillsmässopapper skickade

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet