TuvaForum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

USCH!!

3 posters

Gå ner

USCH!! Empty USCH!!

Inlägg  Caroline sön aug 29, 2010 11:44 pm

Nu har han ringt mig, svarade inte.. sedan kom han in på msn (glömde att jag var inne, brukar visa mig som offline) Då sa han: det är ett år idag som jag varit här, idag är en speciell dag. Jag bara sa till honom: snälla kan du inte lämna mig ifred, jag är trött. Då säger han!!!: I will do something very bad to my self, bye..

Skall försöka att inte ta det till mig men man blir ju lite orolig. Kan han inte ens låta mig läka ifred? Känner mig ledsen och deppig nu. Orolig också för att han skall skada sig själv..han skrev ju igår att han kontaktman på kris centrum hsde vsrit orolig för att han skulle ta livet av sig (om nu det är sant??) Har en känsla av att detta inte kommer sluta bra! ORKAR INTE MER! Vill bara vila och ´hitta tillbaka till mig själv...
GIRLPOWER ANYWAY
Kramar på er alla

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

USCH!! Empty Usch ja

Inlägg  Knorpan mån aug 30, 2010 10:24 am

Ja som sagt de tar till alla möjliga knep.
Hans liv=hans ansvar. Kom ihåg det!
Självmordshot tror jag är mycket vanligt tyvärr.
Om du är orolig ring 112. Jag sa till mitt X att nästa gång du hotar med att ta livet av dig så ringer jag 112.

Han vill ju att du ska må nu som du mår, och förhoppningsvis kontakta honom igen, det är därför han gör sådär.

Strunta du i msn i fortsättningen, skapa ett nytt konto som han inte känner till.

Knorpan

Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 10-08-20

Till överst på sidan Gå ner

USCH!! Empty Hot om att ta sitt liv..

Inlägg  Cicki tis aug 31, 2010 11:12 pm

Hej igen Caroline.

Det där med att ta sitt liv eller göra något illa med sig själv.. det är det många som hotar med för att få en att känna empati, och oro.

Om du kikar lite på hard facts så är det sällan, mycket sällan (om några) de som säger att de ska ta sina liv som gör det.
Och jag tycker faktiskt att om han säger så igen, så säg till honom att han får ta ansvar för sitt liv så tar du ansvar för ditt. Inget mer.

Han kommer säkert bli tvärsur för att du säger så, och då visar han sitt rätta jag återigen.

Caroline, du ska inte tycka synd om honom. HAN har slagit dig!!! HAN!!! HAN har kräknt dig och tryckt ner dig till botten. HAN!!!

En sådan man ska du aldrig mer lita på! Du ska INTE gå tillbaka och INTE tycka synd om eller oroa dig för honom. Han klarar sig själv. Det är DIG du ska koncentrera dig på.

Skit i honom , rent krasst!!! Enkelt sagt men inte så lätt gjort. Men kämpa för det!

DU ÄR VÄRD SÅ MYCKET MER ÄN EN IDIOT SOM SLÅR OCH PSYKAR NER DIG!!!

Kramar

Cicki

Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 10-08-23

Till överst på sidan Gå ner

USCH!! Empty Sv: USCH!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet