TuvaForum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

minns ni mig?

3 posters

Gå ner

minns ni mig? Empty minns ni mig?

Inlägg  Caroline fre aug 27, 2010 2:12 am

Ville bara höra ifall ni minns mig? Jag skrev precis innan forumet slutade fungera bl.a att min katt antagligen blivit drogad av min man...KOmmer ni ihåg mig`?

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty ingen?

Inlägg  Caroline fre aug 27, 2010 5:52 pm

Ingen alls som kommer ihåg? Jag skulle ju gå till kris centrum efterngn dag och ni sa att jag MÅSTE lämna honom NU. Ville bara se om någon av er "tuvor" hade hittat hit och fanns här. Kram

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty Till Carolin

Inlägg  shir fre aug 27, 2010 7:21 pm

Carolin, klart jag kommer ihåg dig och många andra också. Ännu har nog inte alla tuvor hittat hit. Jag fann det gamla forumet ungefär samtidigt som du. Hur är det med dig just nu? Jag förstår att du har det jobbigt, hoppas du inte sitter ensam när längtan att lämna kämpar mot ditt medlidande. Det kan kännas som man går sönder innuti. Berätta för dina anhöriga om hur du har haft det om du har förtroende för dem, annars kan du ta kontakt med kvinnojouren om du inte redan har gjort det. När det gäller nollkontakt finns det andra som kan det bättre. Själv har jag varit dålig på det, men mina barns advokat tyckte att jag skulle ha det, men jag var inte mogen för det då, dessutom hade jag inte klarat att skydda barnen under utredningen i så fall. Jag tror man måste komma till den punkten där man vill klippa den känslomässiga navelsträngen, så man slutar längta tillbaka till drömmen om kärleken och att den andre skall ångra sig och bli snäll. Hur har din katt det nu? Katter är ju väldigt självständiga, hoppas den vill vara hos dig och inte rymmer tillbaka till sitt gamla hem,
den kanske inte förstår sitt eget bästa. Styrkekramar till dig, hoppas du orkar hålla ut.

shir

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 10-08-25

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty tack

Inlägg  Caroline lör aug 28, 2010 2:01 am

tack:)

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty minns jag rätt?

Inlägg  Knorpan lör aug 28, 2010 11:00 am

Var det ditt X som sa att du får välja vart han skulle slå dig?

Knorpan

Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 10-08-20

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty till Knorpan

Inlägg  Caroline lör aug 28, 2010 2:09 pm

Hej Knorpan. Ja det stämmer, det var en händelse jag skrev om på riktiga tuva forum där han sa till mig att jag skulle välja vart han skulle slå mig och slog mig sedan i magen..Så du kommer ihåg det:) Jag hoppas att forummet snart kommer igång. Vill så gärna läsaigenom vad jag skrivit på forummet som en "reminder"
Kramar

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty Att minnas sig själv

Inlägg  shir lör aug 28, 2010 7:34 pm

Carolin, du vet att du kan läsa tråden om att gamla forumet lever än!!!
Följ länken i sista svaret, så kan du komma åt vad du skrivit tidigare.
Hoppas du mår bättre snart. Kramar

shir

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 10-08-25

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty till Shir

Inlägg  Caroline lör aug 28, 2010 9:46 pm

Guuuuuud va glad jag blev!!! visste inte att jag kunde komma åt det gamla forummet:) det behövde verkligen jag...nu skall jag läsa mina gamla inlägg!!
TACK KRAM

Caroline

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 10-08-27

Till överst på sidan Gå ner

minns ni mig? Empty Sv: minns ni mig?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet